CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, June 10, 2011

Masalah Bosan : Edisi Perempuan #8


Hello peeps :)

Hahaha, gua baca entry mamat ni dekat terfaktab lah mana lagi gua nak singgah tongkat dagu lama lama. Haha. Okay dia cakap pasal Masalah Bosan : Edisi Lelaki Aku pun actually jenis yang cepat bosan jugak. So aku nak share jugak lah kenapa perempuan pun bosan dengan lelaki. Ni dari pandangan aku and survey survey sekeliling lah :)


1. eleh mamat ni, hari hari kalau msg mesti tnya. 'dah makan blom?' 'buat apa sayang?'

Pelisss. Gua annoyed betul. Selalu lah call, boleh borak. Bila dah borak nanti melalut lah ke tempat lain sikit. lu cerita pasal nightmare lu. gua cerita pasal wetdream sweetdream gua. Haa. Kan dah lari topic tuu. Jangan nak kedekut sangat.

2. Kedekut taik! Asyik gua ja belanja lu?

Okay fine. Lu tak ada duit. Tak payah keluar, senang. At least belanja air pun jadi lah. Harini lu belanja. Nanti gua pula. Tak salah kan. Sweet lagi ;)

3. Asyik perempuan kena start msg. Kalau tak, lu tak msg terus.

Hell-o. Girls pun nak jugak rasa yang lu ingat girls juga. Ni tak. EGO! Lu memang patut ditinggalkan. Bosan tahu tunggu lu tak msg msg. Nak girls jugak yang msg. Ish. Boleh prepare dah kot untuk ditinggalkan :)

4. Childish. sikit sikit merajuk. Merajuk sikit sikit cukup lah.

Gua ingat perempuan ja kuat merajuk. Lelaki kalau yang jenis suka merajuk memang annoying gila. Merajuk memang lah boleh rapatkan hubungan. Lu merajuk gua pujuk. Gua merajuk lu pujuk. Tapi kalau lmbat reply msg pun lu nak merajuk. BOSAN lah. Adik gua nangis pun aku tak pujuk. Haha. Okay gua tipu. Gua pujuk lah. Tapi kalau dah over limit memang aku bagi kaki tangan jugak lah. Lu nak rasa?

5. Apa, awek lu merajuk? Biar kan lah. Nanti okay lah tu. Lepak jom. Awek ramai ni.

Tahik mu! Gua cukup menyampah dengan lelaki jenis ni. Perempuan kalau merajuk tu dia nak kau pujuk lah. Lu orang memang tak pernah faham perempuan. And perempuan pulak kalau boyfriend lu merajuk pun pujuk lah sama. Apa salah. Ini bab merajuk. Tapi kalau kau nak pujuk lelaki yang tengah MARAH lu memang lapar penyepak lah tu xD

6. Sikit sikit kau nak awek kau ada dengan lu =='

Ingat lelaki ja tak suka bila kena kongkong? Perempuan pun. Gua ni lagi la. Memang jenis tak suka kena kongkong. Konkong sikit sikit untuk kebaian takpa. Tapi kalau melebih tu melaampau la. Kalau perempuan

7. Lautan api pun abang sanggup redah untuk ayang..

Meremang bulu roma gua. Geli nak mati. Lu cakap la sejuta kali pun kalau lu tak buktikan mamang tak boleh pakai. Prove it. Be a man lah! Kebanyakkan perempuan kalau dah cakap memang dia maksudkan tau. Sebab tu lah ramai yg tergadai maruah dekat land crocodile buaya darat di luar sana. And for your information, sumpah BOSAN kalau dah selalu sangat jiwang jiwang ni. Takdanya tersentuh dah dengan ayat power lu tuu.

8. Awek cun ; Kita chat ni gf you tak marah?    Lelaki ; Eh, i mana ada gf. bf you kot yang marah nanti :(
Lu ingat lu bagus sangat ka nak cakap macam tu. Kalau aaron aziz cakap macam tu semua awek tak kisah kalau bermadu pun. Ni, lu? Ish. Tahu lah lu tak sayang awek lu. Tapi boleh tak lu jangan buat dia macam tu? Kalau dia baca? Dia sayang lu. So dia simpan ja dalam hati. Tapi lama lama dia pun BOSAN lah. Sia tak rasa apa dah. Time tu kalau kau nak tinggal dia. Dia dah prepare awal awal. Lepas break-off dengan awek lu tu awek cun tu tahu yang lu tipu dia sebelum ni. Memang dua dua tak dapat lah. Haha Serve you right! Hargailah mereka. TERIMA KASIH.


Aku dah taktau nak tulis apa. Banyak sangat kot. Haha. So for kaum kaum adam di luar sana. Berubah lah sebelum terlambat. Jangan awek lu tu naik berang bosan dengan perangai lu. lu orang ingat lelaki ja boleh bengang bengang, marah marah, maki maki? kita orang lagi teruk kot bila dah start. Cuba lah buat kalau nak rasa. Annyeong :)



Produced By,
ummiathirahmohdyusoff   

No comments:

Post a Comment